fredag den 7. december 2012

Fine papirstjerner ✰ DIY


I weekenden lærte jeg at lave en fin, fin julestjerne i papir og jeg har de sidste dage fået øvet mig en stor del på den. Jeg har lavet denne lille DIY, hvis du også skulle få lyst til at prøve kræfter med sådan en stjerne - den er nemlig slet ikke så svær at lave, som den måske kan se ud til.







Den kan laves både i ens papir eller skiftevis med 2 forskellige slags. Jeg er gået all in på Rie Elise Larsen papir til mine stjerner (kan det have noget at gøre med, at vi sælger det inde på mit arbejde?), men de kan f.eks. også laves i tapetrester eller helt ensfarvet almindeligt papir.



Det kunne også være rigtig fint at slutte stjernen af med en fin lille knap i midten eller en anden slags lille detalje. Her må ens egen fantasi sætte grænsen.

Jeg har både lavet nogle, der er til et lille ophæng og nogle til at klistre direkte på vinduerne - de har nemlig sådan et fint mønster, der kommer til syne, når de oplyses.



Go' fornøjelse med dine egne stjerner ✰

23 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte...har allerede fyndet papir og saks frem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre :) er glad for mit indlæg har affødt direkte kreativitet :)

      Slet
  2. Jeg kan godt lide, at stjernen er "julet" i sit udtryk, men at man så kan vælge papir, der "trækker" i en lidt anden retning/stil. De er vældig fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis. Alt efter papirvalg kan de jo sagtens pynte året rundt.

      Slet
  3. Tak for inspirationen, de er bare superfine, ligesom små Waldorf-stjerner, dem må jeg forsøge mig med i weekenden.
    Kh Mia

    SvarSlet
  4. De er bare SÅ smukke, dejligt med sådan nogle stjerneskønne idéer! Tak for billederne og hav en dejlig weekend

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte stjerner og super fin DIY. Det skal jeg helt sikkert prøve at lave i weekenden. Tak for inspirationen.....

    God weekend

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine - måske det er næste kreaprojekt ;o)

    SvarSlet
  7. Lækkert med en diy på disse fine stjerner...
    Det vil jeg prøve i dag også er du velkommen til at se dem på min blog

    Tak for inspirationen
    Pernille

    SvarSlet
  8. Hvor fint - jeg har lavet en pin, for dem skal jeg helt sikkert prøve af!

    SvarSlet
    Svar
    1. http://tusindetanker.blogspot.dk/2012/12/drengede-stjerner.html :-)

      Slet
  9. Hvor er de fine, men hvor cm bred og højde er ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det betyder ikke så meget med målene, bare det er rektangler. De store jeg har lavet er 3,5 cm x 7 cm :)

      Slet
  10. Fedt!
    Det kunne lige være prikken over i'et på julegaveindpakningen :D

    SvarSlet
  11. Nej hvor skægt. Dem har min (tyske) svigermor lige lært min datter at lave i sidste weekend. Hun brugte transparent papir, fordi det så ser rigtig fint ud, når det hænger på et vindue. :-) Og så lavede de også en anden model - vil da lige spørge min datter, hvordan den virkede.

    SvarSlet
  12. Så fine ;0) Jeg må igang med det samme ;0)

    SvarSlet
  13. Tak For en super DIY :) har lige lavet en i papir fra søstrene grene, som kommer på min blog en af dagene :)

    SvarSlet
  14. Tak For en super DIY :) har lige lavet en i papir fra søstrene grene, som kommer på min blog en af dagene :)

    SvarSlet
  15. Tak For en super DIY :) har lige lavet en i papir fra søstrene grene, som kommer på min blog en af dagene :)

    SvarSlet
  16. Tak For en super DIY :) har lige lavet en i papir fra søstrene grene, som kommer på min blog en af dagene :)

    SvarSlet
  17. Tak For en super DIY :) har lige lavet en i papir fra søstrene grene, som kommer på min blog en af dagene :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...