tirsdag den 6. november 2012

Give away - vind Apptivity-figur til ipad

Som lovet er der en lille stime af give away's her på bloggen for tiden, med mulighed for at vinde lidt til alle aldre. I dag er det en give away til legebørn fra den såkaldte touchgeneration. Jeg har nemlig fået lov at udlodde en Hot Wheels Apptivity figur fra Mattel sammen med et ipad cover fra Fischer Price.






Apptivity-figurerne er udviklet med det formel at kombinere virtuelle spil med fysisk leg, idet man selv styrer de fysiske figurer oven på iPaden gennem de virtuelle baner i spillet (som man henter gratis i App Store).




Ipad coveret fungerer på samme måde som det iphone cover som jeg tidligere har omtalt i dette indlæg. Med det på iPad'en, kan du trygt lade de små slå sig løs på din touchskærm.

For at deltage i lodtrækningen om en Hot Wheel samt iPad cover, skal du blot lægge en kommentar til dette indlæg.

Jeg trækker en vinder onsdag d. 14. november 2012.

75 kommentarer:

  1. Mega fede! Dem kendte jeg ikke, men de er da super seje til bilglade drenge og piger! Kender da i hvert fald en her i hytten der ville være vild med dem! Krydser for at være heldig! Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Årh, jeg kaster et lod i bunken. Bliver da årets faster hvis jeg vinder!

    SvarSlet
  3. Sønnike ville da elske de der Hot wheels.... :-)

    Skynder mig da at deltage her...

    SvarSlet
  4. Jeg har to i-børn som begge elsker biler!

    SvarSlet
  5. Lækker præmie, den vil jeg gerne vinde:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Åh sejt udbrød min søn på 6 år... Det ville da vidst falde i god jord hos os ;) Kh Tine
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  7. Åhr hvor lækkert! Jeg vil enormt gerne være med:)

    SvarSlet
  8. Mine drengene ville elske at vinde sådan en omgang. Count me in...;-)

    kreariet@gmail.com

    SvarSlet
  9. Åhr, det er sejt:-) jeg ved lige, hvem der ville blive glad for at få det i julegave:-)
    hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  10. Cool, der må jeg da være med :D

    SvarSlet
  11. Åh det ville mine drenge elske:-) deltager med glæde..kh. Mette

    SvarSlet
  12. Jeg er bestemt også med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  13. Har et par unger der vil elske det, så er helt klart med.
    mejse21@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Sejt, det vil min søn på 2 år elske. Så jeg vil meget gernedeltage

    SvarSlet
  15. Fedt.. Har både en søn på snart fire og en på et år ;)

    SvarSlet
  16. Jeg tror kæresten vil blive glad for begge ting, Lily er lidt voldsom ved ipad'en ;D

    SvarSlet
  17. Fedt, den vil jeg gerne vinde :-) kappendrup@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg er så meget med - hvor ville der gøre lykke...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov...
      Hilsen Anne Søborg Skjødt ( anness@live.dk)

      Slet
  19. Smider fluks et lod i puljen :-)
    Julie

    SvarSlet
  20. Lækker give away, kender to drenge, der ville blive rigtig glad for den præmie

    SvarSlet
  21. Sejt sejt sejt!!! Krydser finger for mig selv ;)

    SvarSlet
  22. Jeg er med. Krysser fingrene og håper på å vinne

    SvarSlet
  23. Aj det er for sejt ;0) Min Mikkel vil da elske sådan en bil til hans ipad, vidste ikke sådan noget fandtes ;0)

    SvarSlet
  24. Skøn leg lige for mig (og Sigurd)spiller med og krydser fingre.

    SvarSlet
  25. Sikke nogle fede præmier, dem vil mine drenge elske.
    Deltager så gerne og håber virkelig på det bedste.

    SvarSlet
  26. Lækker giveaway. Bilerne er lige noget for vores søn på tre, der elsker ipad'en, men gerne må aktiveres lidt mere når han leger med den. Og FP coveret er lige noget for hans kommende lillebror ;-)

    SvarSlet
  27. Sådan en bil ville vække glæde herhjemme, hvor begge børn elsker IPad'en.
    Mvh Mia

    SvarSlet
  28. De står faktisk på mine drenges ønskeseddel til jul, så jeg krydser da fingre for jeg vinder :-D

    Mange hilsner
    Lone Romby
    (byromby.blogspot.com)

    SvarSlet
  29. Min D er kun fire måneder, men kommer tid, kommer sjov med iPad :)
    Marina (marina-fredensvang @ fdf.dk)

    SvarSlet
  30. Hvor sejt-det vil jeg da super gerne vinde. Har først opdaget din blog i går, men bliver helt sikkert fast læser. Jeg skal have gang i hæklepinden, for den abe er da bare super skøn,og min lille datter vil elske....
    Hilsen Kristine (kristinebang@yahoo.dk)

    SvarSlet
  31. Ojjj det kunne da være for fedt at vinde!
    Min datter ville elske det!

    SvarSlet
  32. Ej, hvor det ville være en god gave til en familie jeg kender. Bilerne til drengene og coveret til deres lillesøster. Håber at jeg kan vinde det til dem.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  33. Det ville jeg gerne vinde til mine Ipad-elskende børn:-)
    mariabkristoffersen@gmail.com

    SvarSlet
  34. Det er da vist lige noget for min knægt! Det ser sejt ud.

    SvarSlet
  35. Lige noget for mine tre bilglade drenge, jeg er med :-)
    Hilsen Kamilla (kamilla@scanware.dk)

    SvarSlet
  36. Wow hvor smart! Det er da fremtidens legetøj, sådan en vil jeg gerne vinde til min datter :o)
    Vh Gitte (gitte7@ofir.dk)

    SvarSlet
  37. Med en dreng der allerede er i symbiose med iPad'en i en alder af 4 ville det her definitivt give mig 'Årets mor'-præmien:-)

    SvarSlet
  38. Hvor smart, det gad jeg rigtig godt at vinde.
    Hilsen Johanne

    SvarSlet
  39. Sejt! Vil jeg meget gerne vinde :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Hello,
    I would like to play.
    Your game is on my sidebar,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett

    SvarSlet
  41. Fedt :)
    En "savlebeskytter" ville bringe lykke herhjemme...

    Jeans-finurligheder@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Fedt :)
    En "savlebeskytter" ville bringe lykke herhjemme...

    Jeans-finurligheder@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Genialt! Den vil min søn - og jeg - blive meget glad for :) krydser fingre!
    mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  44. hvor smart :)

    deltag gerne i mine give aways også

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html
    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  45. super lækker give-away som jeg er nød til at deltage i

    SvarSlet
  46. Den var i forvejen tænkt på, som julegave emne, så...deltager :D

    SvarSlet
  47. Aj det ku vi godt bruge her hjemme hvis vi sku være så heldige :)

    SvarSlet
  48. Oj, det Ipad cover især ville vi ud og købe uanset :-)
    diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Øj, lige noget for min Hugo-trold!

    SvarSlet
  50. spændende! deltager helt klart :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Måske man har lov at være heldig :-)

    Kh Stine(stine1111@hotmail.com)

    SvarSlet
  52. Wow, vilken kul grej. Jag är gärna med! Ha ett bra veckoslut.

    SvarSlet
  53. Gud hvor smart!
    Lulle er VILD med biler - den lille fartbølle :)

    SvarSlet
  54. Kan man godt være med i lodtrækningen, når man ikke har en blog, men bare er mormor til Vera fra "Den lille hyggelige"? Vera er nemlig MEGET glad for at låne min iPad, så det flotte cover, ville bare gøre lykke.
    Runa (hans.gissel@post.tele.dk)

    SvarSlet
  55. Jeg vil også være med. Krydser finger.

    SvarSlet
  56. Det lyder lige som noget for os med en iPad-tosset tøs! Så jeg krydser fingre!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  57. Uhh, bare jeg vinder :-)
    kh
    annikarasmussen(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  58. Jeg ar termin om 2 uger med en lille pige, og ville da elske at vinde ipadcoveret! Bilerne er jeg sikker på, at vores lille nevø ville elske at lege med, så jeg smider da lige et lod i puljen :-) Mvh Marie, marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  59. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  60. Lækker give-away! Jeg deltager gerne!!
    Mvh. Pennie

    SvarSlet
  61. Synes det er SÅ fed og innovativ måde at kombiner leg og it. Vi må jo nok desværre erkende at it branchen for lavet mere og mere så ja jeg tør ik tænke på hvad der er opfundet om bare 5-10 år. Jeg er i hvert fald med;)

    SvarSlet
  62. Jeg regner med at julen byder på en iPad, og da ville det være godt med sådan et cover så prinsessen kan lege.

    Hilsen Ane
    (aneleth@gmail.com)

    SvarSlet
  63. Super gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  64. Jamen hvor fantastisk.Anede end ikke at det var opfundet. Tusinde tak for informationen of for muligheden for at deltage i din FINE giveaway. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Fed fed giveaway...... jeg har en handicappet søn som lige har fået en ipad som skal hjælpe ham med udvikling af hans håndmotorik.
    Hvor ville han blive lykkelig for sådan en bil....ja og mor og far for coveret vi frygter nemlig at den bliver tabt lidt for meget.
    Vh Britt
    (brittjuul81@gmail.com)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...