mandag den 23. april 2012

Neon



Var på gummistøvle-jagt med Ida i dag og kom "tilfældigvis" også et smut forbi City Sycenter i Valby og fik lidt neonfarvede detaljer og lidt Liberty-lir. Kald mig bare late mover, men det er altså først nu, det der neon rigtig er ved at vinde ind på mig og jeg bruger det aktivt i de ting jeg laver.


 For nylig lavede jeg disse meget neon pink benvarmere til Ida. De er færdige og flittigt brugt, har bare stadig kun dette billede af dem, hvor de stadig er in progress.


Senest er jeg i gang med denne patchwork-sølv taske/clutch til mig selv, der også får neondetaljer. Det var ikke hvad jeg havde tænkt mig, da jeg startede på tasken, men når man er i gang med et projekt længe nok, kan det jo nå at ændre kurs et par gange. Nu får den også en neon-orange lynlås, i stedet for den først tiltænkte råhvide en af slagsen.

PS: Vi fik også fat i et par fine gummistøvler til Ida, men slet ikke i neon af nogen art, men en helt afdæmpet lyslilla slags i stedet.

13 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud. Det ser spændende ud med tasken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også selv ret spændt på den taske :)

      Slet
  2. Her er neon også først ved at snige sig ind på mig, så er vi da to late movers :)
    Jeg glæder mig til at se mere til tasken!

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid rart ikke at være alene om, ikke at være helt med på beatet ;)

      Slet
  3. Jeg er også (endelig) begyndt at blive tosset med neon..:) Typisk mig at skulle se det en masse gange først. Men det er lækkert..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ret lækkert som så detaljer hist og pist.

      Slet
  4. Jeg er først kommet på vognen med neon fornylig. Jeg husker stadig med gru hvordan mine sidste år i folkeskolen var fyldt med neon på mit tøj (sidst 80'er). Men nu kan jeg godt tage en lille smule neon igen ;)
    Det med at komme "tilfældigt" forbi City Sycenter, det kender jeg bare alt for godt;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

      Slet
    2. Ja sådan nogle "tilfældige" besøg er ret rare :)

      Slet
  5. Det ser rigtig lækkert ud. Neon farver er rigtig gode at arbejde med, de skaber liv og glæde.

    SvarSlet
  6. Jeg har også været længe om det der med neon, men jeg synes det kan pifte selv den kedeligste kreation op :0) Lækre sager du har købt. Tasken ser spændende ud

    SvarSlet
  7. øj lige de lynlåse jeg har ledt efter tak for tippet!!!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...