mandag den 12. marts 2012

Årets første udplantning



Har tilbragt lidt tid i dag under markisen på den ene altan, hvor jeg plantede de første planter ud i forårssolen. Hortensia. I år skal der kun være hortensia i vores altankasser. På den ene er det blevet disse pink nogle, på den anden skal det være de blå-lilla. Dem er jeg bare ikke stødt på endnu.




Jeg håber ikke jeg er alt for tidligt på den med at plante dem ud. Det kan jo i princippet stadig blive frostvejr. Den høje sol i dag gør det bare svært at forestille sig og svært ikke at lade sig friste af de billige hortensia de havde i Netto i dag. Nu lyser det op med farverige blomster både inde og uden for stuevinduet.


7 kommentarer:

  1. Uhh det ser sgu dejligt ud :)

    SvarSlet
  2. Så tror vi på at foråret er på vej :)

    SvarSlet
  3. Selv en lille blomst kan få ens forårshumør helt i top :o)
    Stod selv med en hortensia i den ene hånd og ranukler i den anden da jeg var i Netto i dag... Valgte det sidste. Var ikke lige så modig som dig ;o)
    Solskins-hilsner fra Lise

    SvarSlet
  4. Hvor hyggeligt med sådan en retro markise :)

    SvarSlet
  5. Åhhh hvor ser det bare dejligt ud, rart med nogle farver for det hele er jo så gråt i gråt - ja man har virkelig lyst til at få plantet en masse nu hvor det er dejligt solskinsvejr - men jeg tør nu ikke rigtigt endnu - jeg skal selv have lidt påskeliljer og lidt andre løgplanter i nogle krukker her en af de nærmeste dage bare få at få lidt kulør på.

    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogle dejlige billeder at se - så er foråret rigtig ved at komme:)

    SvarSlet
  7. Ser rigtig fint ud, jeg skal også selv plante Hornvioler ud idag. Det første tegn på at foråret er på vej.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...